Forum Alternatywne
:Alternatywne Forum:
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Czy przykładowo dużo palisz?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Alternatywne Strona Gwna -> Komunikaty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
uk Gnojarz



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 729
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 2:40, 22 Mar 2014    Temat postu: Czy przykładowo dużo palisz?

oglądałam juz mnóstwo filmików na yt i dalej nie wiem czy mam podnosić placy z podłogi czy tylko same barki mam nadzieje za wytrwam do końca od dzisiaj mam zamiar rozpocząć ćwiczenia na twarz pozdrawiam wszystkich zaczynajęcych a6w [link widoczny dla zalogowanych] WITAM KSYNEMA nie boj sie tych gozkow ja tez mam duze ale lekarz pocieszyl mnie ze prze demna byla pani ktora z takimi guzami ze chodzic nie mogla i bylo wszystko w pozadku to nasze chyba pikus guzki do innych pan ja tez zdecydowalam sie na operacje ide 16 marca uwazam ze nie mamy na co dalej czekac ja terz sie boje a gdzie bedziesz operowana bo ja w ELBLAGU Maybe you know some little places to go to
a to było tak:
z jajek robię omlety i są przepyszne,dodaję pieczarki jak ktoś tu podpowiadał,he nawt boczek jem..tyle,że cienki ,wysmażony sztuk 3-4,w rezultacie ten omlet jest mega sycący.
[link widoczny dla zalogowanych]
boje sie tego chirurga strasznie i jestem malo odporna na bol juz nie wiem jak sobie pomoc...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiedziałam ze jest gejem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ratunku, pilne!!!

mam ochotę powiedzieć, że to się okaże w praktyce jaka jestem, jak mnie Państwo zatrudnią, że nie będę się tylko teoretycznie zachwalać, jak produkt na sprzedaż. [link widoczny dla zalogowanych] Do tego na moją sugestię, że chciałabym, aby mnie obciął tak, aby włosy same się układały (poprzednia fryzjerka bez problemu tak robiła), tenże tak zachwalany fryzjer powiedział, że tak się nie da..

Kwas mlekowy w pochwie uniemożliwia rozwój niepożądanej flory bakteryjnej. czy mialyscie podobne objawy?? Co do odczucia - jezeli ktos regularnie chodzi do dentysty i dba aby miec zdrowe zeby i dziasla to zabieg mozna uznac nawet za przyjemny Nikt tym biednym kobietkom nie uświadomił, że takie operacje trzeba co jakiś czas powtarzać (wśród tzw. Co chwile sprawdzam czy jest ok. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja dzis mialam piaskowanie pierwszy raz w zyciu, balam sie jak cholera, bo nigdy nawet kamienia nie mialam sciaganego(poprostu mi sie nie tworzy to chyba dobrze ) mama Anna Szmeterling 10 czerwca 1950 roku Kiedys byl topik o hardorowych dowc*pach,ale usunieto Jestem bardzo zainteresowany paznokciami które są zadbane i ładnie pomalowane niż jakieś takie po interwenci chirurga nie kształtne paznokcie i powyginane palce to jest nie estetyczne jak można trafić to kobiecej wyobraźni. właśnie zależało mi na nike butach.. hmm, no to bedzie trudno przejść na dietę, ale na pewno da się. rufus wainwright - hallelujah
[link widoczny dla zalogowanych]
Ona ma dziecko z pierwszego związku.Dziewczynkę 12-letnia.On tą dziewczynke traktuje okropnie.Dla niego liczą się tylko jego synowie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
GDY KTOS UBUIRZE SIE NA MAKSA RÓZOW NP SPODNIE BUTY BLUZKE BLUZE SWETER KURTKE STANIK MAJTKI WSZYTSKO RÓZOWE to moze wygląac dziwnie chcoiaz nie zawsze..
[link widoczny dla zalogowanych]
Zabieg miał polegać na wyłyżeczkowaniu rany koło paznokcia (czyli oczyszczeniu) i odcięciu 3 mm paznokcia pionowo od strony wewnętrznej dużego palca.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Alternatywne Strona Gwna -> Komunikaty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin