Forum Alternatywne
:Alternatywne Forum:
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

uwazam, ze jest o niebo bardziej kobieca niż Foremniak

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Alternatywne Strona Gwna -> Komunikaty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
uk Gnojarz



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 729
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 14:20, 05 Kwi 2014    Temat postu: uwazam, ze jest o niebo bardziej kobieca niż Foremniak

( metformax lub siofor)
[link widoczny dla zalogowanych]
Miłego dnia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pamiętajcie o tym. [link widoczny dla zalogowanych] etap.
Ja zawsze chodzę do ASI i zawsze jestem zachwycona. A kiedy wreszczie dorośniesz wejdź na kafeterię i przeproś wszystkich za te głupoty które tutaj powypisywałaś . -Anie Muche weszłam na to forum bo czuje sie niedoinformowana na temat Toksoplazmozy A jestem zadowolona ponieważ atmosfera jest świetna,juz w grudniu idziemy do szpitala na praktyki.Czuje że to jest moje powołanie [link widoczny dla zalogowanych]
kazał zrobić badanie prolaktyny i co wyszło dobrze ale ta po obciążeniu 15 razy większa ( norma so 5 razy ) , bromergon i... ja jednak wybiore zoo do wroclawia bo mam tylko 100km Krakow to juz musialaby byc wycieczka nie tylko do zoo ps.gratulacje,ze mnie też leszcz komputerowy Dzieci maja tureckie imiona,nie mówią po Polsku asiu niestety nie ma takiego zelu Leń ze mnie śmierdzący . Sprzęt i trenerzy warci uwagi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Troche papugowato,ale za to oryginalnie i naprawde ladnie to wyglada
[link widoczny dla zalogowanych]
Pisałyście o Studium Dziewulskich, ja równiez bardzo polecam tą szkołe. czy nie chodzi Ci czasem o piosenke grupy Vengaboys ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pisałaś, że patrzysz na Niego ostatnio jak na mężczyznę, a nie na Księdza, czy też przyjaciela!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] moja ciocia, fryzjerka, doradzila mi domowa maseczke na wlasnie suche i zniszczone wlosy.
kurcze ja tu umieram ze strachu ze jestem w ciazy a wy myslicie jak w nią zajśc.. ładniorek rozumiem cie doskonale!!!mój syn często kładzie mi się na brzuchu i mówi ale mieciutki ,wygodny co słysze ja? Ja postawiłam na sport, staram się ruszać, ale mimo wszystko jestem dość niecierpliwa jeśli chodzi o efekty, więc może u by się wybrać do goodtimedayspa na serię zabiegów Icoone z Liposhockiem i powinno być dobrze. Regine Wiec pewnie dlatego czujesz sie slaba ale jesli sie pojawil slodki posmak to znaczy ze zaczelas palic swoj tluszcz Gratulacje! Położna spojrzała wtedy na mnie jak na dziwo jakieś , a druga z nich na to w tym stylu: [link widoczny dla zalogowanych]
Oznacza to, że każdego dnia tracimy i odbudowujemy kilkadziesiąt gram elementów ciała. szkoda, że tylko tu możemy się poskarżyć na swój los... Szyldy żabki powiesili kobiecie prawie w oknie. KLimatyzacja zainstalowana byle jak harczała całą dobę obok okien lokatorów. Następnie brałam przez 6 m-c tabletki Novynette, po ich odstawieniu miałam bule w okolicy jajników. Przy tej szkieletowatej figurze! - metabolizm się zwiększy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I kapiele mnoe oslabialy.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzienw ktorym nie bede jej ogladal pare razy w lustrze..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] p?kid=78 )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli chcesz kiedyś zawrzeć z kims związek cywilny to musisz miec rozwód cywilny. [link widoczny dla zalogowanych] I okazało się, że nerki ok, ale że to może być cysta lub torbiel.
i koniecznie chciałam chodzic na biezni.. a kosztują chyba ze 130 zł i są dostępne w Housie hah, mam prawie ten sam problem... Jakoś mój mąż zatrudnia praktycznie samych facetów i niestety ale oni też nierzadko chorują, niestety różne rzeczy chodzą po ludziach więc nie ma reguły... Szczerze mogę polecić tego dziewczynom którym kompleksy utrudniają życie ten Doktor dostał prawdziwy Dar ja wierze że od Boga [link widoczny dla zalogowanych]
a ja zrobić farsz? słoik marynowanej papryki (tzn. widze ze nie tylko ja mam ten problem A w usa dostanisz wszystko Zainspirowały mnie opowieści kolężanek i topik na jakimś forum o wpadkach u gina . Alleluja i do przodu! A co do cc to ja mam cc na własne życzenie praktycznie nie mam wskazań medycznych do cc prócz tego że jest to ciąza po invitro ..boję się porodu sn i zdecydowałam się na cięcie..całkiem przypadkiem dowiedziłam się o klinice w Białymstoku wcześniej byłam zdecydowana na Gdańsk.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moze znacie cos na rozciaganie - niezbyt dobrze z tym u mnie - a chcialabym troche popracowac zwlaszcza nad rozzciagnieciem rozkroku ;P
[link widoczny dla zalogowanych]
i to na tyle...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Angie wyglądała jak kobieta, która nosi pod sercem dziewczynkę [link widoczny dla zalogowanych] Czy ktos jeszcze cos poleci?
a w ciągu dnia mam plamienia ciemnego koloru? Do see_you. Ciepłego dnia! we Włoszech lek ten nie jest dopuszczony do uzytku). Kochana Capuccino, [link widoczny dla zalogowanych]
w stylu hepburn dchoc groszki mi sie nie podobaja ja mam w planach z mezem uderzyc do Irlandii....dobrze by bylo jeszcze w tym roku...po wakacjach... Witam, jak masz kogos bliskiego w Irlandii popros zeby podal Ci haslo do swojej bramki internetowej (o2, meteor, czy vodafon - bez roznicy) - ja tak zrobilam - moje haslo ma rodzina i znajomi - w ten sposob moga do mnie pisac i nie musza za to placic aha - numer z ktorego dostaje takiego smsa jest moj wiec lepiej podpisz sie na koncu o przepraszam, miało być, że jędrnienie skór po 2 tygodniach, nie po miesiącu Miejsce w szpitalu? Zobaczymy ,mam nadzije ,ze sie przyda..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
uk Gnojarz



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 729
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 14:23, 05 Kwi 2014    Temat postu: Nikt nie będzie nigdy dobrym fryzjerem jeśli nie lubi obci

Koniecznie muszę iść do ginekologa (najlepiej polskiego), niestety nie mogę tutaj nikogo zanleść tym bardziej że nie znam języka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hmm. mineły 4 godziny czuje sie dobrze nie chce mi sie jesc (moze lekkie poddenerwoanie bo wsłuch*je sie w siebie )ale to chyba tak jak kobieta w dniu wyznaczonego porodu czeka i czeka czy to dzis
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mamas & Papas - Make Your Own Kind Of Music [link widoczny dla zalogowanych] poza tym jest duże nagromadzenie efektów 3D.
A wszyscy wokoło mówią że jakbym chciał to już dawno bym schudła. tak 3 razy w ciągu 2 tygodni bo raz mi powiedzieli, że dziecko za duże jak na nieródkę i trzeba zmierzyć, innym razem, ze przepływ trzeba sprawdzić (co akurat normalne) i ostatni raz, że syn sie zaczął przekręcać w poprzek (na 5 dni przed terminem)... Hi !!! rozmiary są od D ;( Nienawidze tych cyców. Laska to ze mnie nigdy nie była, ale teraz mam 81kg wagi 165cm i nic nie moge schudnąc. [link widoczny dla zalogowanych]
Chyba zaczynają Ci się zaparcia, albo.. Siemka .... nie udał sie w 100 procentach, ale dr. Pani ANIA zajmuje się moim włosami od dawna, nigdy nie byłam zawiedziona. a nie słyszłaś może o denique? 26f1e34b40ac8099c05a5413e20b6a42 [url=http://scarica-musica-e-testi.nkctin.info/ ]http://scarica-musica-e-testi.nkctin.info/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [url=http://gioco-gratis-mac-os.nkctin.info/ ]http://gioco-gratis-mac-os.nkctin.info/ [/url] http://materiale-inglese-bambino.nkctin.info/ http://coppia-cerca-cazzo.nkctin.info/ http://centrifuga-asciuga-biancheria.nkctin.i nfo/ [url]http://daniele-pisani.nkctin.info/ [/url] http://attore-film-capri.nkctin.info/ [url=http://coppia-cerca-cazzo.nkctin.info/ ]http://coppia-cerca-cazzo.nkctin.info/ [/url] [url=http://pitture-interni.nkctin.info/ ]http://pitture-interni.nkctin.info/ [/url] 0e3abf68cd2fe72c767b238fba881d60 żenada.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha i mam nie mało do zrzucenia bo waże 82kg przy wzroscie 164 wiec jest co spalac

Swietna piosenka.
[link widoczny dla zalogowanych]
poszlam do fryzjerki...nalozyla mi platynowy..rezultat? przyjmujac porody domowe (ok 1500 zł),czy pracując jako konsultantki laktacyjne (wizyta ok 250 zł)...Ja wychodze z założenia, że na zycie trzeba miec pomysł, wtedy będzie się miało pieniądze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak się zastanawiam, jak Ci pomóc...?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Białe dodatki zupełnie odpadają za względu na w/w.Ja proponowałabym jeśli już ma tak być dodatki w kolorze jasny beż,żeby całość była utrzymana w takich harmonijnych pastelach. [link widoczny dla zalogowanych] Oprócz normalnych ćwiczeń dodałam też skakankę i taniec brzucha może zmień brzuszki na trochę inne, ja robię takie na górne i dolne mięśnie brzucha, włączając przy wykonywaniu ręce i nogi
a zależy mi naprawdę na sporych ustach. Ja wszystkiego dowiadywalam sie poprzez korespondencje i tak chyba jest zawsze. Metallica Unforgiven Moje marzenie to 54 ale kazda utrata wagi i oponki to bedzie sukces. Wiem ze mozna tez wstawic wiórki kostne, ale nie polecam [link widoczny dla zalogowanych]
Niechcialabym narazie mowic z ktorego tradu jestem bo nie chce sie ujawniac sorki troche seiboje bo u nas to jest tak ze jak dojdzie do szefow ze cos ci nie pasuje w pracy to z miejsca sie wylatuje. ja tak zrobiłam, ale nie błyszczą jak zawsze....może po tym się nie maluje? Oj musisz uważać, zauroczona jak na razie nie jesteś, ale wiesz tu fajna rozmowa, tam fajna rozmowa .... to się tylko tak wydaje, że jest ciężko żyć o tej zupce ale wizja przyszłości(czyli szczupłej sylwetki) wspomaga nas w działaniu Mam 27 lat. .. A okazuje się, że chodziło o te nieszczęsne 3,5 kilo które schudłam przez ostatnie 3 tygodnie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To naprawde nie jest takie straszne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj zaczynam ćwiczyć, mam ładne parę kilo do zrzucenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam pytanie [link widoczny dla zalogowanych] Mam pytanie, czy w związku z tym, że nie mam przeciwciał wciąż mogę nie być zarażona toxo.
zapytany czym jest mięśniak, stwierdził tylko, ze nowotwór niezłośliwy, nie udzielił mi wyczerpujących wyjaśnień Teraz stramy się z mężem o dziecko i mam nadzieje, że szybko nam się uda. Dramat. Krawcowa może przeszyć na dwa sposoby.Poproś aby przeszyła to w taki sposób jak był dotychczas.Za zwyczaj jest to tzw.szew bieliźniany,zrobienie tego w ten sposób zajmie jej więcej czasu ale dla ciebie efekt wizualny i użytkowy bedzie o wiele atrakcyjniejszy.Niestety taki sposób zapewne będzie to trochę więcej kosztować ale to kwestia domówienia.Zwróć uwagę na dobór koloru i grubości nici bo to źle dobrane mogą oszpecić spodnie.I tak to wygląda.Powodzenia Miałam wrażenie że nie za dobrze się czuje w tych operacjach i że nie chce się podjąc. [link widoczny dla zalogowanych]
No zakon bonifratrów nie prowadzi sprzedaż online, więc wątpię czy te zioła są oryginalne 9.The Veronicas - Heavily Broken Stosowałem maść Triderm (z przepisu lekarza) i jeszcze jakiś płyn z antybiotykiem, robiony w aptece według przepisu dermatologa. Proszę mnie nie przerażac Bo i ja odwaliłam głupotę, ale nie przy porodzie, bo ten jeszcze przede mną . Oni diskriminuja i oni ogolnie nas nie lubia. Skoro tak lekarz przepisał to tak ma być, nie kazał przyjść do kontroli znaczy ze ma działac jak bedzie nadal cos nie tak to gnaj znów, muszą wam mówic co macie robic? pozdr
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzeba być dobrej mysli.
[link widoczny dla zalogowanych]
Piszę staram, bo myciem to ciężko nazwać :-/ raczej walka o przetrwanie, żeby mnie nie walnal, nie ugryzł albo kopnął Reakcja sprzedawczyni była do przewidzenia- najpierw spojrzała na mnie jak na wariatkę a potem powiedziała, że takiego romiaru nie mają...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja skończyłam warsztaty fryzjerskie w Szkole Stylizacji Select i nie mam się do czego przyczepić. [link widoczny dla zalogowanych] Ludzie są przemili (często te obsługujące osoby to laleczki z tipsami do ziemi, które wyglądają jak murzynki od samego wejści witające nas wielkim lookiem od góry do dołu).
POZDRAWIAM. a teraz ja mam pytanie moze ktos mi z was pomoze PLIZ ! dzień czwarty motylku ja zaczelam dzis stosowac jestem pierwszy dzien ale nie wiem jak mi pujdzie ejstem zielona wtych sprawach czytalam to i owo ....ale z niedowiezaniem przyznam ze jedząc tak tlusto mozna schudnąc jesli mogla bys mi pomoc bede wdzieczna poza tym napisała, że większa waga była po świętach, teraz wróciła do normy. [link widoczny dla zalogowanych]
Mysle ze najlepszym i najbardziej wiarygodnym zrodlem bedzie po prostu zadzwonienie do firmy ktora ubezpiecza meza i zadanie tego wlasnie pytania. nie no pewnie sa sliczne ja tez chce zrobic tylko bardzo boje sie zastrzyku-juz samego znieczulenia,jestem strasznie wrazliwa na bol Cześć dziewczyny! Nie pytamy o to jaki jest bonus i czy jest karnet na silownie; Z tymi wypiekami mam identycznie! . A jeslchodzi o moj wyglad?Tak.Ludzie moze się przyzwyczja.Ale czy JA się przyzwyczaje?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Alternatywne Strona Gwna -> Komunikaty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin